Emilmedy

Alla inlägg under februari 2011

Av Emily Ljunglöf - 2 februari 2011 18:01

Jonas är helt såld.

Han sitter med sin iphone och spelar monopol hela kvällarna.


  

Av Emily Ljunglöf - 2 februari 2011 17:55

Fick min födelsedagspresent av jonas idag.

Ett par superfina ljuslila converse.

Blev jätteglad.


  

Av Emily Ljunglöf - 2 februari 2011 17:49

Igår var sista dagen att tacka ja till festen.

Med vissa undantag.

Jonas hämtade sin maskeraddräckt på posten.

Så bra, skitkul.

Måste ringa han som har hand om lokalen..

hmm en lista på allt som måste fixas innan festen.

Ringa alet (lite frågor bara)

Köpa öl och cider, priser, chips.

lite sånt...

Av Emily Ljunglöf - 2 februari 2011 17:48

Markus fuskade till sig ännu en seger.

Av Emily Ljunglöf - 1 februari 2011 17:25

I lördes var vi på wild west.

Jag blev så mätt så jag höll på att dö.

Ska aldrig äta på wild west igen när vi ska ut efteråt.

Man blir bara trött och seg.

Mätt vill bajsa och sova.

I söndags var vi hemma hos markus, åt lenas kebab,

spelade en runda skit helvetes monopol och kollade på paranormal activity 2.

Sög, den första filmen var bättre, men ingen utav dom var så äckliga som jag trodde dom skulle vara.

Åter till monopol, jag ägde dom bästa gatorna på hela spelet och förlorade ändå.

Jag kan inte vinna på monopol, jag har aldrig och kommer aldrig att vinna detta jävulens påhitt.

skitspel.

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards