Emilmedy

Alla inlägg under januari 2011

Av Emily Ljunglöf - 3 januari 2011 00:27

Här kommer lite bilder på allt och alla.

Be afraid be very afraid.


               

               

                        

Av Emily Ljunglöf - 2 januari 2011 20:20

Det blir bröllop i augusti.

Inte för mig, hahahah.

En vän till mig ringde idag och berättade att hennes kille hade äntligen friat.

Så dom skulle ställa till med bröllop i augusti.

Grattis grattis!

Kul att gå på bröllop.


  

Av Emily Ljunglöf - 2 januari 2011 14:54

Har ni några nyårslöften?

Det har inte jag,

jag har aldrig i hela mitt liv haft några nyårslöften.

Det blir bara press och skit.

Jag ska bara försöka få det bättre än förra året,

vilket inte kommer bli så svårt.

Kan inte bli sämre än förra året.


     Mina mål med 2011.

  1. Skaffa ett ordentligt jobb, så jag får ut lite mer i lön.
  2. Gå ner resterande i vikt.
  3. Bygga lite lite muskler.
  4. Lära mig spela piano.
  5. Tatuera mig.



Av Emily Ljunglöf - 1 januari 2011 14:25

Som sagt så vart det lungt hemmafirande i går.

Vi bar i köksbordet i vardagsrummet och tände ljus.

Ricktigt mysigt, god mat, vin och öl.

Sen spelade vi lite spel, kollade på grevinnan och betjänten.

klassiker, det blev lite mr bean firar nyår oxå.

Vid tolvslaget stod jonas på ballkongen och jag satt inne med en lite skrämd otis.

Gick ut och skålade i champange och gav varandra en nyårspuss.

Sen gick jag int till otis igen.

Tror ja gick o la mig vid 1 tiden.

Var så jävla trött.


Idag när jag vaknade hade jag btutalt ont i halsen, tack Jonas.

Men jag fick blommor av honom,

för vi firar 4 år idag...

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards