Emilmedy

Alla inlägg under januari 2011

Av Emily Ljunglöf - 8 januari 2011 15:28

i natt åkte vi inte förrens  efter 3.

Kom hem till mamma, ut med otis sen deckade jag.

Blev väckt av honom vid 09.30, då vart han bajsig.

Sen var det som vanligt melodikrysset.

Vi klarade allt som vanligt, we rock on the malodikryss.

gick o la mig igen efter det.

Nu ska vi laga mat, köttfärsgratäng.

Så jävla gott det är.


  

Av Emily Ljunglöf - 8 januari 2011 00:22

Har fått mat i magen, så nu ska jag sova.

Nån timma i allafall.

Tror inte dom är klara före 3.

Så godnatt så hörs vi i halmstad i morgon


  

Av Emily Ljunglöf - 7 januari 2011 23:52

kom till jobbet kl 18 bara för att få reda på att dom jobbar över 3timmar.

As trist, det betyder att vi kommer vara i halmstad runt 4 tiden i morgon bitti.

Snabbt hem nu och äta lite, har inte ätit sen 12 idag. svinhungrig.

Kanske hinna med och vila lite oxå.

Är jättetrött.

Känns konstigt att vara här hemma helt ensam.

Inte ens en liten Otis som kommer och är glad.

Av Emily Ljunglöf - 7 januari 2011 14:33

nu har jag ätit julmat så det står härliga till.

Ska ringa tommy eftersom han inte svarar på mitt sms.

Ska ju åka och jobba idag.

Sen hem och packa, för vi ska vara i halmstad hela helgen.

Äta gratis hos mamma. yeah!

Av Emily Ljunglöf - 6 januari 2011 22:19

Åskbollen..

Har kollat klassiska Bondfilmer nu i 3 dagar.

sean connorey min näst bästa bond favvis.

Min absoluta favorit är Roger More.


  

Har ätit lite mer julmat nu,

känner mig nöjd nu..

Det är ju snart påsk oxå så då blir det ju jansson igen.


Av Emily Ljunglöf - 6 januari 2011 14:56

Är hos mamma nu.

Vi håller på att laga julmat.

Janssonen står i ugnen, prinskorven och köttbullarna ligger i stekpannan.

Grönkålen ligger i grytan, äggröran och julmusten står i kylskåpet för kylning.

För er som ev har missat det, så fullkomligt älskar jag julmat.

Det är det absolut bästa på julafton.


Av Emily Ljunglöf - 5 januari 2011 22:33

Såg deras show som dom gjorde på raw comedy på 5an.

Om ni inte har sett det, så rekomenderar jag att ne ser det genast.

Dom var ricktigt roliga faktist.


  

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards