Emilmedy

Alla inlägg under januari 2011

Av Emily Ljunglöf - 17 januari 2011 19:16

Sov ingenting i natt och det var inte pga spänning

eller förväntan inför min födelsedag.

Nä Jonas smittade mig med influensa lagom till min födelsedag.

Har haft hög feber och haft halucinationer hela natten.

Vi kämpade oss ner till coop i eftermiddags och köpte panodil.

Det hjälpte verkligen.

Efter att vi sovigt i 1 1/2 timma,

så mådde man mycket bättre.

Det är skitjobbigt att ha febervärk.

Känns som att blodet i kroppen stelnar.

Fick ett brev på posten av mamma,

ett jättefint kort med innehållet 1000kr.

Fick en tavla av Jonas, jättefin tigertavla.

Vill tacka för alla fina sms jag fått oxå.

Har inte ricktigt orkat att svara på alla.

GRATTIS TILL MIG

Av Emily Ljunglöf - 16 januari 2011 23:11

Det blev så..

Jag är sjuk..

Av Emily Ljunglöf - 16 januari 2011 19:04

Alltså ingår det i en rökares natur at vara skitig.

Var ute med Otis precis och det ligger ta mig fan fimpar överallt i den här staden.

Blir så jävla förbannad.

Tror dom att fimparna går i väg och slänger sig själva.

O kom inte och säg att, man kan inte slänga dom i papperskorgen för då börjar det brinna.

Du får väl för fan fimpa av glöden först och se till att den är släckt.

Det ser för jävligt ut ute.

Sen en annan grej med rökare, spott?

Varför spottar dom så in i helvetes mycket.

Om det nu blir så vidrigt i munnen av röken ni drar in,

så ni måste spotta, så KANSKE NI INTE SKULLE RÖKA!!!!!


  

Av Emily Ljunglöf - 16 januari 2011 18:53

Idag har det vart fotboll för hela slanten.

Först Sunderland- Newcastle 1-1

Sedan var det dags för Liverpool- Evertone 2-2

Just nu pågår matchen mellan Tottenham- Manchester United 0-0.

Får se om även denna slutar som ett X.

Jonas är sjuk igen.

Hostar och snörvlar, har feber och kallsvettas.

Jag är beredd, jag gjorde en deal med sjukdommen.

Höll ju på att bli sjuk dagen innan julafton,

så då sa jag att om jag bara slipper vara sjuk på julafton,

så kan jag vara sjuk när jag fyller år i stället.

Vilket jag gör i morgon.

Men bara på min födelsedag,

inte på festen den 19 feb.

Det var inte dealen.

  

Av Emily Ljunglöf - 15 januari 2011 22:48

Ska försöka få ner den på datorn.

Jag har aldrig sett den filmen.

Men jag gillar ju sånna gamla filmer.

Den ska ju tydligen vara bra.

  

Av Emily Ljunglöf - 15 januari 2011 22:35

kom på fler nirdar jag älskar.

Han i criminal minds .  


Och underbara Chuck

  


  

kul

Av Emily Ljunglöf - 15 januari 2011 22:30

Det är kul att så många redan har tackat jag på inbjudan.

Då blir vi nog ett gäng.

Hoppas verkligen att det blir kul nu.

Synd bara att man inte var miljonär.

Då hade jag typ hyrt in Robbie Williams att spela.


  

Av Emily Ljunglöf - 15 januari 2011 22:19

Sverige ägde sönder i handbollen.

Man får passa på att njuta, så länge det nu varar.

Daniel är här och han o Jonas sitter och svär varannan matc.

Dom spelar fifa om ngn inte förstod.

Själv sitter jag och spelar ngt jävla mahjong titans.

kul...

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards