Emilmedy

Alla inlägg under januari 2011

Av Emily Ljunglöf - 5 januari 2011 22:15

Mår så mycket bättre idag.

Vart o jobbat nu me, sen ska jag åka till mamma i kväll.

Å i morgon blir det mer julmat, det har jag beställt av henne.

Tyckte julen flög förbi så snabbt.

Vill ha mer mat.

Jag och Otis åker med Tommy när han är klar på jobbet.


Av Emily Ljunglöf - 5 januari 2011 12:12

Blev väckt av ett jävla borrande.

Det började lite smått igår vid 16tiden.

Sen igen i morse, dom har hållt på nu i 3timmar.

Finns inget bättre ljud än en borr i betong väggar.

Sen att dom inte borrar fullt ut och bara blir klara med skiten,

nä lite sådär brr brr brr brrrrrrr.

Sen är det tyst i 5-10min sen kör dom igen brr brr brr brr brrrrrr.

Folk har mördat för mindre.



Av Emily Ljunglöf - 4 januari 2011 22:20

                  

Av Emily Ljunglöf - 4 januari 2011 22:15

Trodde inte det skulle vara såhär jävla svårt att få tag på en helvetes lokal

till festen.

Men det är det tydligen.

I morgon kommer sista rycket, macke skulle ringa upp henne igen.

Blir det inget där så ringer jag örnia, leikin och marinstugan.

För i morgon är det bara exakt 1 mån kvar.

Måste ju lixom få iväg inbjudningarna,

så vi vet hur många som kommer.

Vill bara ha en lokal bokad nu, så man kan slappna av lite.

  

Av Emily Ljunglöf - 3 januari 2011 13:33

Det är nog den bästa av dom,

Den var faktist riktigt rolig.

Bra gjord och bra story

Det är precis det man ska göra när man är sjuk.

Av Emily Ljunglöf - 3 januari 2011 13:27

Började igår.

Nös som fan hela kvällen.

Trodde det var av dammet, jonas har inte städat på länge.

Men ju längre natten gick kände jag att det var en förkylning som smög på.

Jonas fel i allafall, hehe, det är han som har smittat mig.

Så jävla typiskt nu när man ska träna.

Förkylning är så jobbigt, man är lixom jätteslö i kroppen,

men inte tillräckligt sjuk för att vara hemma från jobbet.


Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards