Emilmedy

Alla inlägg under mars 2011

Av Emily Ljunglöf - 13 mars 2011 15:24

Nu har min älskling kommit hem och pizzan står i ugnen.

Blev inga onepieces idag, han hade stängt när vi kom dit.

Typiskt, jaja ngt att se fram emot till en tråkig måndag då.

Otis blev överlycklig när Jonas kom hem.

Han var brun och fin i ansiktet med lite tendens till googles bränna.

hihihi

Av Emily Ljunglöf - 13 mars 2011 13:33

Grabbarna ligger bebisbakis i gbg.

Jonas är någonstans mellan helsingör och helsingborg.

Jag har dammtorkat och dammsugit.

Har duschat och gjort mig fin för min älskling.

Otis ska oxå vara fin, fluga på.

sen ska det handlas, myssöndag för vår lilla familj.

Hemlagad pizza ,mm

Av Emily Ljunglöf - 12 mars 2011 21:58

Ge mig en ricktig käftsmäll.

Bevisa att denna låten håller i europa.

Jag blir bara positivt överraskad om jag har fel

Av Emily Ljunglöf - 12 mars 2011 21:51

Erik Saade med sin pisse nisse låt

Av Emily Ljunglöf - 12 mars 2011 21:14

lena fucking ph is still pretty hot

Av Emily Ljunglöf - 12 mars 2011 16:47

Synd att inte Jonas är hemma nu när vädret är så nice.

Han sa igår att det skulle bli skönt att komma hem till vår,

så har det vart crap väder i flera dagar,

men nu är det awesome igen!!

Av Emily Ljunglöf - 12 mars 2011 15:38

dags för mig och otis att ta en promenad till,

det är ju så fucking awesome väder ute idag.

ikväll är det mello, sux as för det finns inget bra med i år.

skicka den där fjantlåten som erik saade sjunger då.

bajs

Av Emily Ljunglöf - 12 mars 2011 14:23

Idag är det första dagen på året som det är ricktig värme ute.

Känns som det är 10grader ngt.

Super härligt och i morgon kommer Jonas hem.

Just nu sitter Han och Daniel på en buss ngt stans i frankrike.

Grabsen är i gbg, jag hade inte råd att åka till halmstad och ev fäölja med.

En annan gång när jag har pengar (typ aldrig) 

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards