Emilmedy

Alla inlägg under mars 2011

Av Emily Ljunglöf - 7 mars 2011 15:21

Av Emily Ljunglöf - 7 mars 2011 15:03

Ska nog städa lite här hemma.

Kanske gå och köpa lite blommer, så här blir ricktigt vårigt och mysigt...


  

Av Emily Ljunglöf - 7 mars 2011 14:54

vart ute på långis med Otis, det är 8 grader varmt ute och sol.

Helt underbart väder..

Sitter och lyssnar på Loreens låt från melodifestivalen.

Klart en av de bättre låtarna som jag hört i årets festival.

Men ändå gick den inte vidare, kanske pga av det där telefonnr strulet.

Men jag har typ inte brytt mig så mycket om melodifestivalen i år.

Annars brukar jag vara jätteinsatt.

Mina två favoriter hittils är Loreen och Dilba.

Ingen av dom är med i finalen på lördag.

Men sen har jag inte hört alla låtar heller.


  

Av Emily Ljunglöf - 7 mars 2011 00:15

allt slusk i helgen har gjort min mage gasig, uppsvälld och spänd.

Denna veckan när Jonas är borta, så kan jag äta vad jag vill.

Mycket frukt och grönt ska det bli..

Ska nog inviga min nya mixer, göra lite fruktsmothees..


  

Av Emily Ljunglöf - 6 mars 2011 18:08

Först Kalle sätter på fel platta så att riset bränns i botten..

Sen han glömmer stänga av plattan efter att han kokat ägg...

Sist, precis innan han går, säger han att det luktar bränt...

Sluta elda på mitt hus..


  

Av Emily Ljunglöf - 6 mars 2011 14:41

Sitter väl på ngn afterski och dricker iskall öl i soliga värmen.

Kul för honom, inte kul för mig...

Men vi har oxå sol här, hihi...

Men inget åka skidor...

Av Emily Ljunglöf - 6 mars 2011 14:35

ätit mer, sen pomenad med Kalle, Macke och Otis.

Vi har matat ankorna och matat kalle...

Jag skrämde upp kalle hela natten med spökhistorier..

Kalle ville ha nattlampa.

Liten räddis...


  

Av Emily Ljunglöf - 6 mars 2011 14:34

Tur på stan, kinamat, film, chips och läsk.

Kalle, Macke och Joel är här...

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards