Emilmedy

Alla inlägg under mars 2011

Av Emily Ljunglöf - 17 mars 2011 18:45

Nytt mejl idag, den er på vej

Av Emily Ljunglöf - 17 mars 2011 18:38

Igår kom daniel hem från sin asien tripp.

Vi har saknat dig daniel, vi ville haft med dig på fåran legendariska fest.

Inte för att du på ngt sätt haft det trist i asien.

Bara du inte vart för nära Japan och kommit hem helt radioaktiv.


Blev bjuden på "jag har kommit hem fest" av daniel.

Jag kommer absolut, jonas har ju sin fortbollsmatch på söndag så han kunde tyvärr inte, han var sur över det på två sätt.

Att han inte får träffa Daniel och att han inte får visa sin skidbränna för joel.

se om jag kan skrapa ihop til en blomma iallfall.


  

Av Emily Ljunglöf - 16 mars 2011 23:39

Jonas har pajjat 3 cyklar på 4 veckor,

han har dessutom vart på semester 1 av dessa veckor.

jag fattar inte hur du lyckas älskling.

Men jag vet att du kommer vara super hungrig när du kommer från jobbet,

så jag har laddat med massa mat till dig.

Av Emily Ljunglöf - 16 mars 2011 17:48

detta är den bästa reklamen någonsin


Av Emily Ljunglöf - 16 mars 2011 17:43

har ni sett den nya cocio reklamen?

den bästa svenska reklamen någonsin.

eva mutherfucking mendes är med.

she is hottie hott



Av Emily Ljunglöf - 16 mars 2011 16:16

Sol och blå himmel, synd bara att det blåser sibiriska vindar ute.

Kallt som i en isbjörns jävla rövhål ute.

Jag och Jonas tog Otis på en långis, han fick springa mycket och jaga pinnar.

Han älskar att springa,

synd bara att det inte finns någonstans där det är inhägnat.

För får han syn på en annan hund så säger det swiss så är han där.

Av Emily Ljunglöf - 16 mars 2011 14:00

Jonas hade fått ett nytt mejl av onepiece företaget idag.

Nu var statusen på paketet, att det skulle betalas i förväg.

Ska jag straffas för att dom gjort fel?

Börjar seriöst fundera på att skita i hela grejen.

Jag blir så trött, det är bara för att jag haft sån frukansvärd tur med kärleken.

Därför ska allt annat, precis allt annat krongla och jobba sig

Av Emily Ljunglöf - 16 mars 2011 13:57

Nu har jag maskindiskat kalles projekt 3ggr.

Men den är fortfarande bränd i botten.

Har skrubbat med vanlig diskborste, men det funkade inte heller.

Ska göra en sista kraftansträngning och ta lite stålull.

Om inte heller det funkar så är det bye bye kastrull.

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards