Emilmedy

Alla inlägg under mars 2011

Av Emily Ljunglöf - 15 mars 2011 23:42

jag är astrött, men svin hungrig.

vet inte om jag ska gå och lägga mig och skita i att äta.

eller äta och sitta uppe en stund till för att inte gå och lägga mig med full mage.

sicket i-landsproblem

Av Emily Ljunglöf - 15 mars 2011 17:48

ingen som är på att åka till ge-kås snart.

en liten road-tripp.

har inte vart på ge-kås på 1 1/2 år.

det är dags snart tycker jag.

kanske en liten tripp iförd onepiece, (om jag får min ngn gång)

Av Emily Ljunglöf - 15 mars 2011 15:41

Igår opererades min mormor.

För lite mer än 2 år sedan fick mim mormor en stroke.

Sen för ca 1 mån sedan fick hon en lite mindre stroke igen.

Då gjorde dom en koll på henne och upptäckte att hon var helt igentäppt på höger sidaoch hade bara 30% kvar på vänster sida.

Ni som undrar vaddå vänster och höger.

Hennes stroke har suttit i halsen.

så i vener och sånt där är, var det igentäppt.

Så igår opererades hon.

Operationen  gick bra,

men efter någon halvtimma så blev hon tjock i halsen,

så läkarna misstänkte ngn blödning.

Men det var ingen allvarlig.

Mamma var och hälsade på henne igår efter operationen och hon mådde bra under omständigheterna.

Av Emily Ljunglöf - 15 mars 2011 15:36

massa små blommisar har hittat upp ur jorden.

Jag och Otis gick o myste ute, för det var så härligt väder.

Nu har jag druckit en blåbärsannanas smoothie.

Så där gott för bananen var lite övermogen.


Jonas hade fått svar på mejlet från onepiece idag.

Det hade tydligen blivigt något fel i lagret.

I norge fattar man tydligen inte vad 2 st betyder.

Dom skulle skicka en ny. eller dom skulle helt enkelt skicka den.

Av Emily Ljunglöf - 14 mars 2011 22:47

på ren svenska mejl..

jonas skickade ett till onepiece företadet och frågade var fan min onepiece är.

Får se om det blir något svar i morgon.

Vill ju gärna veta om just den ä slut så jag måste beställa en ny.

det tar ju ändå 2 veckor att få den,

eller ja i mitt fall inte få den alls

Av Emily Ljunglöf - 14 mars 2011 17:22

Nu känner man på ricktigt att våren är på g.

Det är lixom varmare i luften, awesome.

Lite vår pirr i hela kroppen,

skönt att Jonas är hemma och kan ta hand om det åt mig

Av Emily Ljunglöf - 14 mars 2011 14:38

back in fattigland.

lön om 1 1/2 vecka.

köttbullar och mackaroner.

Jonas fick sin onepiece men inte jag, den har tappats bort på vägen.

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards