Emilmedy

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emily Ljunglöf - 8 augusti 2010 20:30

Har vart dålig på att blogga under sommaren. Jonas lillasyster tog studenten den 11/6. längesedan jag sett Jonas så stolt.

Desstå tråkigare för jocke(sandras pojkvän)

han har två år kvar(det kunde vart han...)


  



Patricia och Sandra

Av Emily Ljunglöf - 8 augusti 2010 15:58

Har blivigt helt såld på Kissies och Kenzas bloggar, bara för att dom är så olika.

Många har så mycket åsikter om Kissie och hur hon ser ut, men det är väl ett val hon gjort.

  

 Kenza är sjukt snygg.

Tänk att tjäna pengar på att blogga, lätt att alla skulle vilja ha det så. Sitta och skriva om sin dag och göra lite reklam, tjäna en hacka som man kan gå ut och göra av med på shopping av kläder smycken och skönhetsprodukter.

Det är ju varje tjejs/ bögs dröm.

  

Av Emily Ljunglöf - 8 augusti 2010 15:48

Var ute och gick med Otis innan.

Han hatar regn, men det kan inte hjälpas, Otis måste få daglig motion även om det är skitväder.

Tycker om att det är skitväder idag, söndag och man slipper tänka att man måste hitta på en massa. kan bara ta det piano och lyssna musik och läsa bloggar.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 8 augusti 2010 15:33

Idag tog jag och Otis en välbehövd sovmorgon.

Igår var nämligen en så fruktansvärt ansträngande dag.

Kollade film hela kvällen och åt skräp.

En sån lördag var längesedan jag hade.

Jonas var i halmstad på fest, hade ingen lust, dels för att våra pengar är princip slut och det är över 2 veckor till lön.

Blev lite mycket slösande denna månaden på helsingborgsfestivalen.

Men det gör inget, jag behöver gå ner i vikt så jag behöver inte äta på 2 veckor. hahah. visst, jag utan mat... (ingen vacker syn)

 

  


Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards