Emilmedy

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emily Ljunglöf - 9 augusti 2010 16:51

Otis älskar sin nya leksak

En rosa pudel som Jonas vann åt honom på tivolit på helsingborgsfestivalen

 

  

Han fick en stor svart mjukiskondo och en knäpp tiger.

Dessa två vann Jocke åt Otis.

 

  

Dagarna då killar vann gossedjur till sina tjejer är förbi, nu är det vovvarna som får allt  

Av Emily Ljunglöf - 9 augusti 2010 16:31

Äntligen någon som tagit intiativet till en ny tjejkväll.

Den 21 augusti ska vi hem till Lena äta god mat dricka gott och bara prata skit om allt och alla.

kanske spela twister igen?

 

    

 

Av Emily Ljunglöf - 9 augusti 2010 16:23

Idag har påbörjan av att gå ner i vikt börjat.

Var ute med otis på en powerwalk i 45 min.

Efter det var det raka vägen till gymet och crosstrainern i 45min.

Träffade Cissi i stan på en lunch.

Jag tog för första gången i mitt liv en cesarsallad.

Jag åt och åt, efter en timma var jag klar, vet inte om det här med sallad är så mycket bättre när portionerna är stora som vulkaner, jaja får ju passa på att äta innan min andra "mat" dimper ner i brevlådan.

Sen blir det pulver i 2-3 veckor och hård träning.


  

Av Emily Ljunglöf - 8 augusti 2010 21:34

Så här ser det ut när du festar i halmstad

 

 

Vill du ha lika kul som killarna på bilden?

Häll i dig öl i timmar och låt dina bögvibbar härja fritt..  

Av Emily Ljunglöf - 8 augusti 2010 21:28


Jonas såg ut att höra hemma på stureplan med den minen och håret (usch)

Han var tvungen att gå hem och byta till skjorta (kunde inte festa i t-skirt)


se så mycket bättre det blev när han kom tillbaka


tycker verkligen att skjortan framhäver hans ögon (och den där gröna saken på huvudet?)     

Av Emily Ljunglöf - 8 augusti 2010 21:21

Det skulle ju naturligtvis köras radiobil på fyllan.

Denj som hade roligast var nog jag och jag körde inte ens.



Jocke och jonas visar sin kärlek till varandra, som så många ggr förr


 

gulligt    

Av Emily Ljunglöf - 8 augusti 2010 21:12


Jenny kom förbi för att hoppa med mig till ljudet av mycket balla Hoffmaestro.

Med ölen i högsta hugg.



Jonas och Jocke försökte att hänga med i mitt och Jennys tempo, men för gäves så klart. Jocke brände ett antal av personerna runt omkring oss med sin sigg.


Skåååååål


        

Av Emily Ljunglöf - 8 augusti 2010 20:51

Blev mycket musik och festivalmat.

Prövade langos för första gången.

  

 Älgkebaben var mycket god.

  

åt nån nudeltallrik som smakade sötsursås(ingen höjdare)

  

munkar med socker på

  

Helsingborgsfestivalen när den är som bäst

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards