Emilmedy

Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

Godnatt

Av Emily Ljunglöf - 25 mars 2011 00:55

Nu ska jag krypa ner i min underbara säng.

Otis går fram och tillbaka från matskålen till hallmattan och äter sin nyinköpta

braiga mat. Hans älskade torrfoder.

Han har inte fått tillräckligt med mat idag, men nu äter han så jag får fylla på.

jaja, han äter när han är hungrig, det gör han alltid.


Sitter och funderar på hur jag ska göra i sommar...

Om jag ska spara gärnet och åka till cypern,


 

eller åka till sthlm och se på fofighters...


 

Eller åka med Macke och Kalle på deras roadtrip genom sverige.?


 

Jag har bara råd till en grej och jag vill ju absolut göra något ihop med Jonas..

sthlm har lixom blivigt våran tradition..

Jag får nog hoppa cypern i år igen...

Det blir nog en helg med Jonas i sthlm.

Kanske kan skrapa ihop lite pengar och hänga med Macke och Kalle någonstans...



 
 
Becca

Becca

25 mars 2011 10:32

Varför inte se foo fighters i Köpenhamn?

http://isladebecca.blogg.se

Emily Ljunglöf

25 mars 2011 11:59

För vi vill åka till sthlm varge sommar, så då kan vi lika väl slå ihop det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily Ljunglöf - 26 april 2011 20:27

Det finns inga ärliga människor kvar. idag är det bara ha och ha.... ...

Av Emily Ljunglöf - 21 april 2011 00:48

Fick väldigt tråkiga nyheter i måndes. Jag får inte vara kvar på mitt jobb. Så från o med augusti är jag arbetslös. Söker varenda jobb jag ser nu. Skiter i vad det är bara jag får lite lön i allafall.   ...

Av Emily Ljunglöf - 21 april 2011 00:44

Fattar ni hur jävla tråkit det är att blogga när man får noll respons. Jonas skriver ibland. Men inget från er andra. Inte ens nu när jag inte har bloggat på ett par dagar fanns här något från er. Så fuck you all i am to awesome for you.   ...

Av Emily Ljunglöf - 15 april 2011 21:57

det luktade fett med tändvätska i hela helsingborg när jag cyklade till och från jobbet i kväll. Undrar hur många som hade sin grillpremiär i kväll. Jag har fortfarande inte haft min. Kanske till påsk? ...

Av Emily Ljunglöf - 15 april 2011 21:51

Idag har vart en ricktig vårdag. Otis har typ vart ute hela dagen. Först en långpromenad efter att vi vart hemma i 30 min, gick vi och handlade mat, otis följde med. Efter att vi suttit och glassat oss i solen alla tre i 2h, så gick vi på b...

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards