Emilmedy

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

Sovmorgon???

Av Emily Ljunglöf - 21 mars 2011 16:11

När mamma hade gått till jobbet skulle jag försöka somna om.

Det var lättare sagt än gjort.

Hennes sovrum ligger mot innegården.

Idag av alla dagar så skulle dom städa den.

Så där gick en kille och blåste löv med en sån helvetesmaskin.

Sen efter han körde det en kille på en sån skurmaskin.

Så det dånade och brötades där ute i ungefär 3h.

Assholes.


Gick en promenad med Otis i stället.

sen träffade jag Kalle på stan,

för han skulle följa med och hålla min hand när jag tog hål i mitt öra.

Så nu sitter jag här med ett svagt pulserande öra.

Det blev regnbågsfärgat (kallae valde färg)

Det var inte farligt alls, om jag kommer i håg rätt så tyckte jag det var värre att ta hål på det vanliga stället.

Men jag var ju så liten då, var bara 6-7 år.


Sen tog vi en varsin sallad,

sånt man ska äta på måndagar efter en svulle helg.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 17.40 för då går tåget hem till helsingborg, måste ju åka hem och ta en sväng med sopen på jobbet.


Ps. tack Kalla för du följde med och var moraliskt stöd..


Hahha förresten hon som percade mig frågade hur gammal jag var för det är 16 års gräns på det. hahahahah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily Ljunglöf - 26 april 2011 20:27

Det finns inga ärliga människor kvar. idag är det bara ha och ha.... ...

Av Emily Ljunglöf - 21 april 2011 00:48

Fick väldigt tråkiga nyheter i måndes. Jag får inte vara kvar på mitt jobb. Så från o med augusti är jag arbetslös. Söker varenda jobb jag ser nu. Skiter i vad det är bara jag får lite lön i allafall.   ...

Av Emily Ljunglöf - 21 april 2011 00:44

Fattar ni hur jävla tråkit det är att blogga när man får noll respons. Jonas skriver ibland. Men inget från er andra. Inte ens nu när jag inte har bloggat på ett par dagar fanns här något från er. Så fuck you all i am to awesome for you.   ...

Av Emily Ljunglöf - 15 april 2011 21:57

det luktade fett med tändvätska i hela helsingborg när jag cyklade till och från jobbet i kväll. Undrar hur många som hade sin grillpremiär i kväll. Jag har fortfarande inte haft min. Kanske till påsk? ...

Av Emily Ljunglöf - 15 april 2011 21:51

Idag har vart en ricktig vårdag. Otis har typ vart ute hela dagen. Först en långpromenad efter att vi vart hemma i 30 min, gick vi och handlade mat, otis följde med. Efter att vi suttit och glassat oss i solen alla tre i 2h, så gick vi på b...

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards