Emilmedy

Alla inlägg under januari 2010

Av Emily Ljunglöf - 7 januari 2010 19:55

Nu har jag städat ut allt vad jul heter.

Granen ligger slängd på ballkongen, fetare gran  får du leta efter.

Jag fick pressa ut granhelvetet genom ballkongdörren så att allt barr fanns kvar i lägenheten när granen var ute.

Jo några ricktigt härligt stickiga barr satt fast i mina armar, ben och andra kroppsdelar. Mmmm så skönt.

Varje jävla år ökas det på med julpynt, som sen ska packas ner i samma lilla låda och varje år blir jag förvånad över att det inte får plats.?

Det är ungefär lika korkat som när "tjejer" lägger in en jävla massa silicon i brösten och sen ställer sig på vågen och förundras och förfaras över att dom gått upp 3kilon.

Måste genast banta.

Människan är väl helt enkelt bara dum i huvudet.

Tänk att jag lagt 400 kr på ett träd som ska kasstas 2veckor senare.

Sicken investering...

Men visst blir det mysigare och juligare med gran.

Nu ligger den där ute på ballkongen kall och torr.

Ta det lugnt om 358 dagar är det dags igen.

Av Emily Ljunglöf - 6 januari 2010 21:37

Har precis vart och sett filmen Avatar.

En bra film, snyggt gjord och massa amerikansk action och sån skit.

Filmen var ca 2h och 40 min lång.

Efter ca 30 min börjades det.

Folk skulle börja ränna på toa.

Vad FAN är det med folk. Hur i HELVETE kan man bli så pissinödig efter bara 30 min.

Sen var det som en jävla domino efekt, nu blev plötsligt alla pissiga. Upp och ner ur sina stolar, man kunde nästan tro att en influensa epedemi brytit ut.

Det är exakt samma grej när man ska flyga utomlands, planet hinner knappt lämna flygplatsen förrens det är folk uppe och ska hämta baggage, gå på toa och bara allmänt vara i väger för dom stackars flygvärdinnorna som alltid får gnäll av alla fimilje mammor/pappor, eller en dask i baken och ett lilla gumman av nån snuskig gubbe.

Varför blir folk så satans pinkinödiga?


Av Emily Ljunglöf - 5 januari 2010 11:41

Här sitter man på jobbet.

Jag har så tok mycket att göra att tillomed jag har startat ngt så fjantigt som en blogg. Jag är lite anti det här med att vi kommunicerar via datorn och internet. Visst ny teknologi är ballt, men ska vi sluta träffas helt och hållet. Det är därför jag är en stark motståndare till detta jävla jippo, mer känt som FACEBOOK. Jag har inte face book och kommer aldrig, aldrig skaffa facebook. Det är lika töntigt som att ha Lunarstorm. För allt sker igenom facebook, inbjudningar till fester, folk berättar vad som hänt i deras liv och vi (jag skriver vi för jag vet att det finns flera med mig ) som då väljer att inte ha facebook hamnar utanför och får inte reda på ett skit. Är lixom sms och mail töntigt nu eller? Allting sker och händer genom face book.

Piss, men ni får iallafall inte mig

Die facebook die...

 

Ps. blogga är oxå töntigt, men inte lika töntigt som fb

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards