Emilmedy

Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

Det är fan bara amerikaner som kan vara så äckliga.

Av Emily Ljunglöf - 8 januari 2010 21:44

Man ska ju tydligen blogga varje dag när man har en blogg så jag får väl skriva om något skit som jag stört mig på idag.

Hur i helvete  kan michael jackson vinna massa priser för årets artist och sån skit, när han är död..

Amerikaner är fan det trögaste folket på denna jord.

Åååh stackars michael han dog nu måste vi förlåta honom för allt skit han gjort.

Sen att hans bror jermain helatiden syns i tv och tar imotpriser för sin bror är ju bara äckligt...

Snacka om att få fart på sin sen länge utdöda karriär, tack vara att sin superkända lillebror gick och dog.

Det är fan bara amerikaner som kan vara så äckliga. 

 
 
Kimbelly

Kimbelly

8 januari 2010 22:18

Jag har är ett fan till m.j, visst kanske lite konstigt att han får priser som död och det är sjukt att folk inte uppskattde honom som levande. men ändå, han var the king of pop, dansen som förtrollade en, visst kanske tycker inte alla som mig, men han betydde väldigt mkt för mig, musiken det gjorde mig glad och stark igen. Ja det är jag allafall. Ha en bra kväll. bye,,

http://kimbelly.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily Ljunglöf - 26 april 2011 20:27

Det finns inga ärliga människor kvar. idag är det bara ha och ha.... ...

Av Emily Ljunglöf - 21 april 2011 00:48

Fick väldigt tråkiga nyheter i måndes. Jag får inte vara kvar på mitt jobb. Så från o med augusti är jag arbetslös. Söker varenda jobb jag ser nu. Skiter i vad det är bara jag får lite lön i allafall.   ...

Av Emily Ljunglöf - 21 april 2011 00:44

Fattar ni hur jävla tråkit det är att blogga när man får noll respons. Jonas skriver ibland. Men inget från er andra. Inte ens nu när jag inte har bloggat på ett par dagar fanns här något från er. Så fuck you all i am to awesome for you.   ...

Av Emily Ljunglöf - 15 april 2011 21:57

det luktade fett med tändvätska i hela helsingborg när jag cyklade till och från jobbet i kväll. Undrar hur många som hade sin grillpremiär i kväll. Jag har fortfarande inte haft min. Kanske till påsk? ...

Av Emily Ljunglöf - 15 april 2011 21:51

Idag har vart en ricktig vårdag. Otis har typ vart ute hela dagen. Först en långpromenad efter att vi vart hemma i 30 min, gick vi och handlade mat, otis följde med. Efter att vi suttit och glassat oss i solen alla tre i 2h, så gick vi på b...

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards